popular-news

poker qui est le plus fort

Organ standardów reklamy (ASA) orzekł, że bukmacher wielkiej Brytanii Coral nie musi nadawać niedawnej reklamy tv ponownie w jej obecnej formie. ASA wziął się ogłoszenie, w którym dwóch mężczyzn czytają "Racing Post"i dyskutują o jezdzie w salonie fryzjerskim, zanim kobieta - jockey wejdzie i przyciągnie ich uwagę oferując interaktywne stawek Coral - po otrzymaniu szeregu skarg na to, że łamie kodeks ASA, ponieważ wiąże hazard z "соблазнением, seksualnym sukcesem lub większą atrakcyjnością". Kobieta-jockey wchodzi do sklepu, gdy zaczyna grać muzyka, a kamera skupia się na jej butach do kolan, przed przejściem do zdjęcia reszta jej ubrań, pokazując obcisłe bryczesy do jazdy konnej, knut i jersey, wycięte, aby pokazać jej brzuch. Przechodząc obok dwóch mężczyzn, zamyka jedną z nich разинутую szczękę pejczem, podczas gdy inni mężczyźni w sklepie patrzą na nią, abstrakcyjne jej obecnościąNastępnie głos lektora mówi: "Przygotuj się do dzisiejszego korzystnej oferty", a kobieta pokazuje tabliczkę, na której podane są szanse konia na zbliżający się wyścig poker qui est le plus fort. . W następnej scenie, kobieta dotyka jednego z pierwszych męskich telefonów swoim biczem, po czym mężczyzna stawia za pośrednictwem aplikacji Coral na swoim telefonie, ponieważ lektorem odwołuje się do "super ceny"KoralWychodząc ze sklepu, kobieta stuka szpicrutą w telewizji.Włącza się on, aby pokazać jezdzie, kiedy narrator mówi "proszę kontynuować, наклеите na niego" kasyno gratuit sans depot ni telechargement. . Reklama kończy się sceną, na której telefon i tablet bity pejczem. Гибралтарская firma Coral Interactive zgodziła się z tym, że w reklamie użyto atrakcyjna kobieta, postać, ale twierdziła, że to tylko przyciąga uwagę do zdania, a nie flirtowała z mężczyznami lub prowokuje ich, i że reklama nie zakłada, że będą one bardziej atrakcyjne lub seksualnie skuteczne z nią po postawieniu zakładuBukmacher oświadczyła, że dwóch mężczyzn już omawialiśmy możliwość postawić na konkretny wyścig, który odbędzie się później w ten sam dzień, i dlatego kobieta nie doprowadziła ich do wyboru postępowania, który nie zrobili w przeciwnym przypadku 5g nr tdd konfiguracja slotów. . Firma nadal mówić, że reklama, która widzi jako "niepoważne", "nierealistyczny" i pozbawione treści pornograficzne lub pokusy, nie oznacza żadnej przyszłości interakcji między postaciami i zamiast tego przedstawia kobietę jako "tajemniczą i nieosiągalną". ASA uznała punkt widzenia Coral Interactive i agencji reklamowej Clearcast, zwłaszcza w odniesieniu do ich punktu widzenia, że kobieta nie ma wpływu na zachowanie mężczyzn, ponieważ oni już chcieli postawić przed jej pojawieniem się. Jednak autorytet powiedział, że od momentu jego złożenia i dalej został wykonany bezpośredni nacisk na jej seksapilu i "nastrój" ogłoszenia zmieniło. Od tego czasu, zdaniem prokuratora, związek między hazardem i соблазнением była выкована, która trwała do końca reklamy i została wzmocniona stałym wpływem dżokej na jej otoczenie.W stosunku do mężczyzn zachowywała się zalotnie, zamykając "разинутый usta" pejczem i hiperboliczne, kołysząc się w biodrach" podczas chodzeniaASA powiedział: "Widzowie pewnie zrozumieją reakcję mężczyzn na obecność kobiety jako oznaki ich przywiązania do niej, a nie emocje na temat szans, które trzymała na mapie w pewnym momencie w reklamie wiedźmin 1 kościany poker nowicjusz. . "Ponieważ ona reprezentowała marka Coral Interactive i wykazano, grając uwodzicielski rolę w przedstawionym scenariuszu, doszliśmy do wniosku, że reklama łączyła hazard z соблазнением i, w konsekwencji, łamała [zasada 17.3.7] Kodeksu."