article

dualit toster z długimi slotami

Współzałożyciel Betconnect Daniel Schreiber powiedział Gambling Insider, że, jego zdaniem, giełdy zakładów będą tylko rosnąć na popularności, ze względu na fakt, że młodzi gracze szybciej zrozumieją technologii w 2019 roku.On powiedział: "młoda publiczność, najprawdopodobniej zrozumie giełdy lepiej niż starsi gracze, którzy wyrośli z detalicznymi, z odręcznym kwitami jako ich jedyny punkt dla zakładów."W epoce cyfrowej ludzie od 18 do 25 lat mogą szybko zrozumieć, jak działają giełdy.Sam proces wymiany tylko trochę trudniejsze, niż zakłady z tradycyjnymi książkami sportowymi, ale w zamian oferuje graczom szansę stać się bukmacherem."Betfair niedawno reklamę z wykorzystaniem aktora Cs Owena, aby wyjaśnić koncepcję giełdowych stawek w sposób nieskomplikowany i codziennych sytuacjach.Schreiber rozumie, dlaczego Betfair wybrała właśnie tę trasę, ale uważa, że został zagłuszony więcej, niż jest to konieczne.On mówi: "Giełd zawsze opłaca się dostarczać jak najwięcej jasności, z punktu widzenia tego, jak one działają, choć nowa kampania Betfair, prawdopodobnie zbyt szczegółowo."Zawsze warto przypomnieć każdemu nowemu klientowi giełdy, że on nie może się oprzeć zakładu, który posiada ktoś inny."Schreiber rozmawiał wyłącznie z Gambling Insider dla artykułu w nadchodzącym dzienniku November/December.Kliknij tutaj, aby przeczytać w wersji online przy publikacji. dualit toster z długimi slotami.